ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Інтернет-магазин дитячих товарів «Rio baby» піклується про якість товарів, надання належного обслуговування з дотриманням прав та інтересів покупців у відповідності з чинним законодавством України та високими стандартами сервісу нашого магазину.
Повернення Товару, що не відповідає Замовленню
Наші покупці можуть відмовитися від доставленого Товару, у випадку, якщо сталася технічна помилка та доставлений Товар не відповідає артикулу Товару, що був замовлений.
Покупець може повернути Товар у відділенні компанії-перевізника або кур’єру безпосередньо в момент доставки, якщо збережено його Товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики тощо. У випадку повернення Товару доставку сплачує Покупець. Повторна доставка Товару, що відповідає Замовленню, здійснюється за правилами доставки, встановленими у відповідному розділі Сайту.
Гарантійні зобов’язання щодо обміну/повернення Товару належної якості
Покупець має право обміняти придбаний у нашому інтернет-магазині Товар належної якості на аналогічний Товар з асортименту нашого магазину, якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін Товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
Обмін Товару належної якості проводиться за наступних умов: якщо він не використовувався і якщо збережено його Товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий покупцеві разом з проданим Товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.
Якщо на момент обміну аналогічного Товару немає у продажу, покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту нашого інтернет-магазину з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого Товару, або здійснити обмін Товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного Товару в продаж магазину. У такому разі, ми повідомимо покупця про надходження Товару в продаж у день такого надходження.
У разі розірвання договору та повернення грошей, розрахунки із Покупцем проводяться виходячи з вартості Товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за Товар, повертаються Покупцю у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – не пізніше ніж через 7 днів.
Оплата доставки при поверненні Товару належної якості та повторна доставка Товару в порядку обміну здійснюється за рахунок Покупця.
Товари, що не підлягають обміну та поверненню:
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» та Переліку Товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), що є Додаток № 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172, не підлягає поверненню перелік непродовольчих Товарів, у тому числі: дитячі іграшки м’які, дитячі іграшки гумові надувні, зубні щітки, розчіски, гребінці та щітки масажні, білизна натільна, білизна постільна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці, друкове видання, товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо), інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).
Гарантійні зобов’язання щодо обміну/повернення Товару неналежної якості
А) У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків Товару Покупець має право вимагати: 1) пропорційного зменшення ціни; 2) безоплатного усунення недоліків Товару в розумний строк; 3) відшкодування витрат на усунення недоліків Товару.
Б) У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника Товару (продавця, виконавця), або фальсифікації Товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, покупець на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: 1) розірвання договору та повернення сплаченої за Товар грошової суми; 2) вимагати заміни Товару на такий же Товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), Товар.
Термін дії гарантії починається з дня передачі Товару Покупцю. Для деяких Товарів гарантійним талоном є Товарний чек чи інший розрахунковий документ.
Зберігайте оформлені супровідні документи (касовий чек, гарантійний талон та інструкцію) протягом усього терміну експлуатації.
Завжди уважно читайте умови гарантійного обслуговування та правила використання Товару, це дозволить уникнути помилок та експлуатувати Товар відповідно до його призначення та властивостей.
Порядок вирішення гарантійних питань / обміну / повернення Товару неналежної якості.
Працівники інтернет-магазину розглядають вимогу Покупця, перевіряють якість Товару та повідомляють Покупцеві про можливість задоволення його вимоги, а у разі неможливості задоволення – пропонують Покупцю обрати іншу вимогу. За домовленістю сторін строк перевірки якості Товару може становить до 1 місяця.
Відповідно до ч. 14 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» вимоги Покупця (споживача), не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.
Доставка при поверненні Товару неналежної якості здійснюється за рахунок Покупця. Повторна доставка Товару з усунутими недоліками чи в порядку обміну здійснюється за рахунок Продавця.
Повернення грошових коштів у разі повернення Товару продавцю.
Повернення грошових коштів здійснюється за графіком роботи магазину і тільки за умов наявності розрахункового документа та документа, що засвідчує особу покупця.
При поверненні грошових коштів розрахунки із Покупцем у разі підвищення ціни на Товар провадяться виходячи з його вартості на час пред’явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни – виходячи з вартості Товару на час купівлі. Гроші, сплачені за Товар, повертаються покупцю у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – не пізніше ніж через 7 днів.
У яких випадках гарантія не надається.
Інтернет-магазин «Rio baby» вимушений буде відмовити Вам у гарантійному обслуговуванні, якщо:
- на Товарі є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- якщо порушено цілісність гарантійних пломб (у разі наявності на Товарі);
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти Товару, змінено конструкцію або схему Товару.
Гарантійні зобов’язання інтернет-магазину не поширюються на такі несправності:
- пошкодження, викликані використанням Товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- природне зношення або вичерпання ресурсу Товару;
- випадкові пошкодження, завдані покупцем, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей Товар, або які виникли в результаті з’єднання та підключення Товару до інших виробів.